Hazte socio
KM Vertical Gandia
Km vertical Gandía

Toquem l'esquellot?.

Huí el Club Alpí De Gandia hem eixit a conèixer una volteta per Xeraco que molts no coneixíem. Hem anat en busca d'un esquellot que hi ha dalt d'un single per fer-lo sonar.

A les 9:30 deixàvem els cotxes darrere l'àrea de servei de l'autopista de Xeresa. Hem eixit direcció cap al nord i pronte hem  agafat una directa i empinada senda que ràpidament i vorejant  el barranc d'els morts ens ha regalat unes bones vistes. Tant de les parets del mateix barranc equipat amb ràpels com de tota la línia costera, el dia acompanyava per vore des de Sagunt fins Dénia.
En arribar dalt hem agafat el creuament de sendes girant direcció cap a la mar i cada vegada l'espoló de roca es feia més estret, com si fos la proa d'un vaixell sobre el poble de Xeraco, encara que sempre accessible per a tot el món, i allí en la punta estava l'esquellot esperant-nos per fer-lo sonar, cosa que els més menuts han fet de bona gana. Hem firmat al llibre de cim i fent una paradeta per menjar hem baixat direcció sud per la entretinguda senda llarga . Una volteta circular que ens ha sorprés per les bones vistes i racons que hem passat.
Fins l'altra.
Volver

Uso de cookies de clubalpigandia.com

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y la experiencia de uso de este sitio web. Al continuar con la navegación entendemos que se acepta nuestra política de cookies.