Hazte socio
KM Vertical Gandia
Km vertical Gandía

Eixida senderista Covatelles.

Este diumenge 24 de novembre el Club Alpi Gandia hem eixit fent un bon grupet, inclos alguns xiquets, a recorrer el sender que puja al cim de Covatelles a la Font d'Encarros.
A les 9:30 començàvem a caminar desde el parc de la plana cap amunt en busca del bosc que ens va protegir del vent que bufava. Dins del pinar s'estava de lo més bé i poc a poc el sender va travessant antics bancals abandonats, huí en dia un espès bosc de pinar amb garrofers i oliveres abandonats, amb nombrosíssims margens de pedra seca. Senyal de molt d'esforç per part del nostres avantpassats i d'una cultura agrícola huí en día impensable. Anarem cap amunt fins arribar al tallafocs on carenarem pels passos de ramat que delimitaven els termes fins arribar al cim. Des d'allí es pot vore un bon paisatge en 360° de les serres més pròximes. Inclús al més lluny semblava vores el penyagolosa.

Aprofitarem per fer un mosset i a continuació descendirem direcció al poble. Férem un paronet per vore la mola, un projecte de pedra per moldre que es va trencar abans de baixar-la al seu lloc definitiu, encara que ens va costar un poc de trobar al pensar que estava un poc més separada del sender i acabarem la ruta al parc de la plana. Bon lloc per fer una torraeta i passar el dia en una altra ocasió.

Fins l'altra, que serà el 15 de desembre, eixirem des del centre d'interpretació del parpalló passant pel coll de la rafaela i cim del Monduver per a baixar seguint la pista i senders fins el parpalló altra vegada.

S'animeu?.

Volver

Uso de cookies de clubalpigandia.com

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y la experiencia de uso de este sitio web. Al continuar con la navegación entendemos que se acepta nuestra política de cookies.