Hazte socio
KM Vertical Gandia
Km vertical Gandía

Eixida senderista penya l'hedra.

El passat diumengue un bon grupet d’amics i socis del Club Alpí Gandia, ens acostarem a Castellonet per recorrer ,amb un esplèndit dia, una bonica senda circular que passa per la carena que separa els termes de Castellonet i Ador.
Deixarem els vehicles a mitja camí entre el poble i la serra tot just per on baixariem a la tornada, enfilarem cap amunt per enmig dels camps i en arribar a la font major, agafarem una senda que ens portà fins el collao de la canaleta. Davant nosaltres s’intuia els zig-zags de la part més empinada de la ruta. Poc a poc amb paciència i sense malgastar energia pujarem dalt de la lloma, on disfrutant de les vistes de les dos vertents fins la mar pegarem un moosset per recuperar forces i l’ale.  Planejarem pel mig de  la lloma engroguida pel color de les argilagues florides fins asomar-se per l’esquerra de la penya de  nou a la vessant de Castellonet per on baixariem per una senda més descarnada i divertida.  El tram final el ferem per la pista que va des de Castellonet, on arribarem altra volta als vehicles. Una ruta un poc més muntanyera que de costum solem fer, però que ens ensenyà un racó digne de passejar. Fins l’altra.
Volver

Uso de cookies de clubalpigandia.com

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y la experiencia de uso de este sitio web. Al continuar con la navegación entendemos que se acepta nuestra política de cookies.